Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Poka¿ wszystkie komentarzeTe¿ rozwa¿am zakup tego sprzêtu. Musimy mieæ ¶wiadomo¶æ, ¿e nie funkcjonuje tu tzw. ASO. WSZYSTKO trzeba dojrzeæ i przejrzeæ samemu w ramach tzw. przegl±du zerowego i kolejnych. £añcuchem siê nie przejmuj, ka¿dy nowy ³añcuch wymaga szczególnej uwagi przez kilkaset kilometrów. Za zakupem przemawia niska cena. W zimie dealer godzi siê na 5 tysiêcy. Ponadto na plus: niskie spalanie (do tego relatywnie ogromny zbiornik paliwa 18 l), ma³a ilo¶æ oleju na wymianê, rozrz±d d¼wigienkowy (uproszczona regulacja luzu zaworowego), nie trzeba zdejmowaæ zbiornika paliwa przed obs³ug± rozrz±du, ogumienie dêtkowe - samodzielna naprawa kapcia mo¿liwa nawet w drodze, pakowno¶æ, manszety na goleniach (lagach) powinny wyd³u¿yæ przebieg miêdzyobs³ugowy przedn. zawieszenia. Dostêpno¶æ czê¶ci. Zwróci³ moj± uwagê, bo pozwala na bezstresow±, tani± i bezpieczn± jazdê poza asfaltem, na co nie pozwala +dwustukilogramowy street bike na semi slickach.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza